Att leka mellanstadie

Jahajajajaja, jag kan också vara barnslig...
Det är mina vänner!
Det är min resa!
Vill du inte vara i närheten av mig så behöver du ju inte åka på MIN resa med MINA vänner
Sist vi sågs så ville du inte ens säga hej men tydligen så vill du umgås med  mig i 4 dagar???

Är det jag som är barnslig??

När jag och henke hade gjort slut så ringde jag ändå och frågade om han tyckte att det va jobbigt om jag kom till någon fest där han va och senast i somras så ringde jag och sa att jag tänkte komma på Jessikas (Hans syster) student  och att jag gärna ville följa med på middagen.

Det är väl bara hövligt eller? O jag o Henke kommer ju bra överens med..

Det gör tydligen inte vi..
Har jag någonsin gjort något mot dig?
Nej, inte ett smack!



Kommentarer
Postat av: Frugan

Du är inte ett dugg barnslig!! Förstår dig till 100%. Du är bäst darling!!

2008-01-08 @ 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0