Att komma hem

Nu är jag äntligen i Jönköping. Känns som om det va evigheter sen jag va här...

I går va jag på hockeyn. Lhc-Timrå. Det va väldigt lite folk där, 5700 tror jag. Jag tycker att de borde sälja biljetter billigare när det är "b-matcher" alltså, matcher som så många inte går på. Det vet man ju oftast innan. Då kanske folk som vanligtvis inte går på hockeyn går och upptäcker att dte är kul och fortsätter...?
Jag borde bli deras nya biljettchef eller nåt :)

I förrgår kom jag hem från sälen. Körde själv i 3 timmar. Det tog 8 timmar att komma hem. (Det tog 6 timmar upp). Vilket (&/&#¤%"&!"(#&%/&/ väder. Jag trodde ibland inte att jag skulle komma hem. Däcken släppte precis hela tiden. Jag körde genom snö, regn, underkylt regn, blask, ännu mer blask, och något som ibland kändes som drivis. Men det va ju tur att jag hade sällskap de första timmarna av Emma och Clara. Hoppas att ni sov bra och att filmen va bra i baksätet :P

Sälen va för övrigt kul. Jobbigt bara när man som vanligt inte har några pengar.

Sen åkte Sebbe iväg till alperna på torsdagsmorgonen. Så nu har vi inte setts på 5 dagar. Vet inte när vi ses igen heller. Han kommer hem på lördag och då har jag tenta. Sen börjar väl jag skolan på måndag igen och han jobbet... Sjukt jobbigt...

Idag ska jag säga upp min lägenhet. Jag kommer hoppa av skolan i juni som det ser ut nu. Men som vanligt så har jag en benägenhet att ändra mig.... flera gånger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0