Att ha ett meningslöst liv



Igår fick jag veta att jag har ett meningslöst liv..
Att jag har ett tråkigt liv..
Att det är meningslöst för att jag inte vet exakt hur min framtid ser ut.
Att jag inte vet exakt vad jag vill göra i framtiden..
Det gör tydligen mitt liv till ett meningslöst liv...
Det värsta är att orden kom från min egen far..
Tack för stödet!
Tur att jag slipper förlita mig på dig
Tur att jag inte bryr mig om dina ord lika mycket längre...
Tur att du inte har större plats i mitt liv än vad du har..
Otur för dig... att du inte ens har försökt...




Kommentarer
Postat av: elliz

Pappor verkar vara duktiga på såna där kommentarer. Min far har kläckt ur sig nåt liknande oxå. Det bästa är nog att inte bry sig så mycket. Hur många vet hur deras framtid ser ut i våran ålder?

2008-01-09 @ 01:33:30
URL: http://ellizzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0