Om du lämnade mig nu

"Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du
Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu "
                                                                                                                                    -Winnerbäck




Upppdatering: Inga nycklar hittade, va ute i 2 timmar i ösregnet förut men nej.. jag kollade i gräset, i buskar på vägarna.. Kom tillbaka utan nycklar och dyngsur.. inte kul. Jag va fast besluten om att inte ge upp men det hjälpte inte.. lite för lång väg för att finkamma om du inte har en hel dag att lägga undan..

Får åka bil till Lkpg idag, Gurra är här så antingen får jag låna hans bil eller så åker han också upp o då åker jag med honom. Skönt att slippa bussen..

Man kanske ska plugga lite förresten, har ändå tenta på torsdag o har bara läst en av två böcker..illa illa.

Känner att jag inte har så mycket att skriva idag, känner mig ledsen o tom, för en sån liten sak??? Ja, vet inte vad det är med mig, har väl PMS eller nåt... Kanske klimakteriet, eller så har jag blivit drogad med hormontabletter?? Ja, det kan finnas många orsaker.

Chip o hej!

Kicki / Stina / Kinky / Krabban / vurstingkrabban / krabbhelvetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0