Att vara egoist

Now if there´s so many people that are lonely..
Is´nt it selfish to be lonely by yourself?



Mina vänner dödar mig snart för att jag säger det här alldeles alldeles för ofta:
-Han är såååå fiiiiiiiiiiiiiin!!
Men han e ju det..



Igår va jag i Linköping o kollade på träningsmatchen mellan Hv71 o LHC. Jag ska inte nämna slutresultatet för det spelar ändå ingen roll, hehe
Det va såå nära att jag fick skjuts hem av Hv71. Om bara chefen hade kommit ihåg att fråga..hmm.. Tänkte köra min egen kupp där ett tag o slänga mig längst bak i deras buss lite lätt avklädd o fråga om jag fick skjuts hem.. o självklart ta på mig kläder igen när vi kommit ut på E4:an =)

Men jag är tydligen blyg ibland??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0