Att svamla i bloggen

Jag borde plugga, men det känns meningslöst, jag vet inte ens vad jag ska plugga på... ? Vi får ha böckerna med oss o anteckningarna från föreläsningarna har jag redan gått igenom.. sooo...what to do?

Imorgon fyller campus 10 år och då är det fest med markoolio o Sarah Dawn Finer.. För 50 kr får vi inträde, mat och 3 valfria dricka.. inte illa.. kanske ska köpa biljett med =)

På lördag åker jag till Stockholm.. som det ser ut nu iaf. Måste träffa Emma!! o Pontus då såklart. Vi ska tydligen på bartömmning på M/s Gärda. Hoppas jag kan få de där två att "hit it of" ngn gång.. De krånglar till allt.. hehe..
You know me... I have to comment on Everything!! Hehe..

Igår va Emma (i klassen) här, vi skulle plugga till tentan idag. Vi diskuterade i fem minuter sen kollade vi på Greys anatomy i 2 timmar.. Omotiverade?? Ja, kanske..

Jag kunde inte sova igår.. När jag stängt av Tv:n kom jag på mig själv att jag låg o stirrade rakt ut.. (kan va bra att blunda när man ska sova). Kom på att jag höll på att göra ngt dumt i tisdags när jag va på väg hem till en sovande Linda (fru).. Men jag ville bara ha ngn brevid.. ngn att hålla om o mysa med.. bara för en natt.. O jag känner ju till den sängen redan.. väldigt bra. Men jag hejdade mig snabbt, snacka om elakt.. Jag skulle aldrig ha gjort det, utan hela grejen va att jag ville. Konstigt det där, hur man kan känna att man har brist på närhet i kroppen, att psyket längtar utan att du själv egentligen gör det.. hmm.. jaja

Nästa helg blir det dop. Min kusin Henke har fått barn, Chanelle heter hon, väldigt fint tycker jag =) Hon och hennes bror Tyreek ska döpas o det kan man ju inte säga nej till =) Sen på kvällen är det inflyttningsfest hos Linda o Tedde. Jag tänkte ta med mig Emma härifrån, hoppas det går bra.. Hon e störtskön.. (golander.blogg.se och em. bland mina kommentarer) =) Julia kanske med vill följa med, har inte hunnit fråga (aka Drulle el. tjockismongot)

Nej, nu känner jag att jag svamlar lite för att slippa plugga...soo... dags att återgå till verkligheten

Chip o hej!!

(Wish me luck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0