Att sova gott

I natt har jag sovit gott, tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till halv 12 bara för att vila ut. Det kändes bra.. Bestämde mig i gårkväll som sagt att följa med gänget till sälen över nyår. Jag kunde ju inte besämma mig så det rätta kändes som att säga ja för annars kanske jag ångrar mig.. Men det blir nog kul. Det enda är bara att jag typ bara känner Emma och Julia, o de har jag ju faktiskt bara känt i en månad..

Pratade med Fresa igår på msn, det kändes bra. Jag tror att vi kan vara riktigt bra vänner i framtiden, men det kommer nog att ta ett tag. Han klagade på att det inte finns några bilder på oss från när vi va tillsammans, det finns inte många iaf, o inga bra. Då hittade jag en som ser gullig ut... (Sorry om du läser det här men va tvungen att publicera den)








image5








Det jobbiga är att bakgrunden till bilden inte är lika gullig som bilden i sig. Men det behöver jag ju inte skriva här..

Jag är övertygad om att han kommer hitta ngn som han kan ösa all kärlek på som han visat att han har. Och jag är övertygad om att jag kommer hitta ngn som faller för mig, bara mig.. Jag måste vara övertygad, hur kan jag annars hoppas??

Så, det är dags nu, dags att ta tag i det här som kallas livet.. För ingenting händer om du inte tar tag i det själv.. gå inte där o vänta, gör nåt åt det!! Det tänker jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0