Att ha att göra

Muntlig redovisning förra veckan, gruppanalys och redovisning som ska vara klart imorgon, inlämningsuppgift där vi ska analysera vetenskap (hur gör man det på 1 sida???) som ska va inne på måndag och så självklart den stora tentan nästa torsdag.. jaja, nu ska jag ut o supa ikväll =D det hjälper alltid!! hehe..(nee, jag ska ta det lugnt, har ju ffs redovisning imorgon bitti vid 9)



Förresten.. visst har jag blivit duktig på att skriva i min blogg?? Det tycker jag.. men all kritik till er som läser utan att lämna kommentarer =)

Chip o hej!

Kommentarer
Postat av: em

haha, i kväll blir de dagis. supa supa supa

2007-09-12 @ 14:56:52
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: Christian

Äh, sup till ordentligt nu, du är ju inte student för evigt ;) och gäller att komma i rätt stämning redan från början! puss o kram

2007-09-12 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0