Att älska en sport

Igår va det elitseriepremiär! Snacka om att jag va i extas hela dagen! Det är så härligt att bara vara där.. Nu gäller det bara att lära sig de nya nummrena o namnen. har lärt mig typ 5-6 stycken nu men finns fler nya stjärnor i laget.

I helgen va jag som sagt i Sthlm. Har ingen lust att referera hela helgen för den blev inte som jag tänkt mig men jag kan säga så här.. Jag ska sluta dricka så mycket alkohol.. Hade fjortisfylla i jkpg i torsdags och i lördags slog jag en vurpa i en buske på mina stilettklackar mitt, alltså precis utanför Café opera!!!! Då är det dags.. ja, verkligen dags att lugna sig. =)

I veckan är det filmkväll! Då ska vi se gremlins. Emma o julia har inte sett den!!??!!  Så det är garanterat. När jag sa att min hund liknar Gizmo trodde emma att jag menade Gizmo-kvack från kalle anka.................hmm..

Jag är trött.. jag har inte sovit ordentligt på flera dagar. Jag brukar ha problem när det är fullmåne, just med att somna men de senaste dagarna somnar jag, efter ett tag, men sen vaknar jag hela hela tiden o jag drömmer jättemycket, o när du kommer ihåg att du drömmer så sover du ju inte så djupt.. Jag ligger i sängen minst 8 tim om natten men är aldrig utvilad.. idag när jag kom till skolan trodde jag nästan att jag skulle svimma, kändes som i somras när jag jobbade bröllop (som jag aldrig gjort) 13 timmar till 4 på morgonen o började 11 nästa dag .. då va jag mör.. men igår va jag bara på hockey o somnade vid midnatt..

Ska jag till sälen på nyår?? Jag kan inte bestämma mig... oooooo.. Ok, jag gör väl det då..

Nu är det dags att sova..

Kommentarer
Postat av: em

haha underbart att du ska med!! hmm jag får känslan av att du viklar mig på ett sätt i din blogg så jag framstår som väldigt blåst, haha ;) puss

2007-09-26 @ 12:02:30
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: Kicki

Absolut inte vännen =) Du e ju supersmart! Man blir ju inte årets nolla hur som helst.. pusss

2007-09-26 @ 13:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0