Att......."så här bakis har jag aldrig varit"

Idag mår jag apa. Apa apa apa.. blä! Smällde i mig en påse chips förut för att jag va så torr i halsen så jag va tvungen att äta ngt o chips va det enda som fanns här. Efter chipsen va jag millisekunder från att springa till toan men jag klarade mig.. Usch, vad äckligt.. varför blev det så här? Va jag så full igår verkligen??? Då kanske jag inte skulle ha gått hem själv... hehe

Det blir inte så mycket bloggskrivande när jag är i Linköping.. jag har för mycket att göra helt enkelt.. men nu är Linda på jobbet o jag är helt ensam och tagit mig upp ur soffan så då tänkte jag att det va dags för ett inlägg...

Mitt kontokort blev stulet också i fredags så nu tar jag mig inte hem idag.. kan ju inte betala biletten va.. o inte få ut kontanter heller så jag får stanna här i Linkeboda till tisdag då Gurra ska åka nedåt, då åker jag ju gratis me =) O om jag ska va ärlig så tycker jag om o vara här hemma så det gör mig ingenting... menn det är inget jag säger högt till min projektgrupp i Jönköping då vi planerat att hårdjobba från och med imorgon på grupparbetet utan det blir typ "Jag vill gärna hem men jag kan inte"-stilen.. moahaha (Ja, Julia o Emma, jag vet att ni läser här men jag vet att ni inte säger nåt till "Hitler" haha)

Kommentarer
Postat av: Julia

Att du behöver springa till toan för allt var ju ingen nyhet direkt;) Är väl snarare ovanligt att du inte säger "då skulle jag kräkas"

2007-10-22 @ 15:46:02
URL: http://julianodbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0