Att vara glad!

Ja, nu har jag fått höra att jag bara skriver deprimerade inlägg här. Men det är väl lättare att skriva när du inte är på topp? Det är väl då du behöver skriva av dig?

Ikväll är det hockey och jag har också fått höra att jag ska ta tillfället i akt, men jag är nog för feg för det.. but we'll see, we'll see..

Tack för självförtroendeboosten!! Den jag är, är på grund av dig! Så, man kan ju säga att det här är din "miniblogg" med då, såå.. nu är du helt "inne", det va ju bara bloggen som fattades!

Jag ska försöka ta det jag vill ha, som du sa.. vi får väl se, kanske är jag inte ensam längre snart, eller så är jag ensam låångt tid framöver =)

Puss! (chip o hej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0