Att vara en jojo

Ja, jag känner mig lite jojo-aktig. Igår kom Cissi, sent, runt halv tolv. Så vi satt uppe o snacka lite innan vi somnade. Snart så åker vi till Linköping för att fika med Anita. Ska bli kul, det va länge sen jag träffade min surrogatfamilj =) Sen ska jag o Gurra försöka få mig att posa då har planerat att fota senare idag. Jag tvekar själv men jag tycker att det ska bli kul att ha lite coola kort från en riktig kamera. Får se om vi kan få till några häftiga vinklar, som han kallade det, hehe. Sen ska vi ut, o om jag kännermig själv rätt så har jag nog redan börjat dricka inför fotningen då jag har svårt att inte se stel ut.

Imorgon åker jag till Stockholm, där ska jag gå ut med min Pappa och äta. Och resten så klart. Sen på söndag så åker de två iväg och jag blir ensam på odenplan.. *skönt*. På söndagskvällen är det personalfest på Josefina. Hmm, kommer att bli mycket alkohol om jag känner den personalen rätt, men det jag ser mest fram emot är att träffa Emma. Jag saknar henne, hon e som en frisk fläkt här i världen =)

Ja, sen får man se hur man kommer hem, det märks. Jag skriver här nu för jag kommer troligen inte att skriva på hela helgen förrän jag kommer tillbaka hit till Jönköping. Ni får uppdatering då, om jag inte tar med mig datorn iofs, men det tror jag inte.. jag är så klumpig så jag kommer säkert tappa den på T-centralen eller nåt =)

Puss alla underbara!
Chip o Hej

Kommentarer
Postat av: Julia

Alkohol och fotografering kan vara en farlig kombination. Se till att det inte blir för avklätt!
Haha;)

2007-10-26 @ 11:53:30
URL: http://julianodbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0