Att träna

Idag har jag tränat, och pluggat! Duktig *klappa mig själv på huvudet*

Jag vill träna rumpan o magen. (Jajajaja, jag är smal som en sticka men jag kan väl få välja vart jag vill att det lilla fett jag har ska lägga sig...) Jag gick på bandet i 20 minuter, sen tränade jag benen och sen gick jag till lägenheten och gjorde sit-ups och stretchade. mm.. för mig är detta Väldigt duktigt. Men om jag känne rmig själv rätt så kommer jag inte träna kroppen nu på 2 veckor. men men. nu e det glömt, idag har jag ju iaf varit duktig.

Jag vill sluta röka med, men det går ju inge bra. Det jag hatar mest, allra mest med mig själv är att jag röker. Det är äckligt!! Jag slutar väl om jag får bättre självkänsla kanske. Å det kanske jag får av träningen. Så jag hoppas väl att jag kommer fortsätta träna nu då =)

Ikväll är det Greys anatomy! Wee. Det är många som ska ut ikväll men för mig blir det ytterligare en onsdag hemma. Jag va ju ute i helgen och ska ut nu i helgen så det får räcka.

Igår förlorade LHC igen... Men på lördag blir det vinst mot modo och självklart vinst i derbyt imorgon! SSK ska krossas! moahahahaha! =)

Puss på er alla underbara människor!

Avslutar med några ord till Drulle (Julia) som vi satt o sjöng på i bilen samtidigt som vi skrattar tills vi gråter..typ.(obs. internskämt)

 -Öppna din dörr!! O säg att du vill ha mig här!!

O förresten, har ni hört att jag är en smygbesatt??
Det va ju ngt nytt.. eller det kanske jag är.. 
Niicce =)
            

Kommentarer
Postat av: Em

lätt att du är

2007-10-03 @ 19:34:41
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: julia

låt mig bli den som fööörst öppnar din dörr;)

2007-10-04 @ 11:06:18
URL: http://julianodbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0