Att sluta röka dag 3

Det här går ju riktigt bra! Jag har bara svårt att släppa tankarna runt cigaretterna. Jag känner inget sug eller behov det är bara det att helt plötsligt kommer jag på mig själv vara på väg ut o röka, av ren vana. Scary.. Då blir jag rädd att jag kommer lyckas, tänk om jag står där med ciggen i handen en dag.. -Oj, nej, men vad gör jag.

Nu tror jag iofsinte att det händer men men..

Min bästa vän o jag, vi klarar oss ur det här.. =) Jag tappade bort honom igår i 10 minuter och jag fick verkligen panik!! Jag tror att jag kommer blir beroende av honom nu, men herregud vad mycket bättre än att vara beroende av cig.

Jag drömde asasjukt inatt me, världens mardröm.. skriver om den sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: aa

ja vill okså sluta röka vad äre man gör det är jävligt svårt

2007-10-17 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0