Att lugna sig

Ja, jag följer inte mina egna råd. Hur ska jag då kunna följa någon annans?
Jag måste sluta skriva om vissa saker här. Vem vet vilka som hittar hit? Ja, ni lämnar ju inte en kommentar direkt varje gång ni går in så inte vat jag vilka som läser här...
Idag har jag iaf bakisångest.. Inte kul...

Jag är dock glad över att jag fastnat i huvudet på ngn, äntligen.. Jag ska messa tillbaka till dig.. kanske.. om 3 veckor... O du undrar varför jag inte hört av mig. Ja, om du tänker steget längre kanske du kommer på det. Kul att jag grämer dig nu istället för tvärtom. Men vi ses väl i Sälen vid nyår. Då ska jag vara snygg satan så att du får riktig ångest.. moahahahaha

Igår hade jag jättekul! Vi röjde ordentligt inne på olearys. Kul att vi fick in Drulle o Emma där med =) Man är ju inte dum bara för att man är full.. hehe.

Jag måste sluta röka nu. Det är äckligt och jag har verkligen inte råd längre. Skulle spara pengar  men det gick ju inge bra med tanke på rökning och utgång...



Varför kastar jag sten i glashus? Jag sa ju till mig själv här igår att sluta.
Jag lyssnar aldrig!

Hur ska jag få mig att lyssna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0