Att ha en riktig mardröm

Inatt drömde jag nåt sjukt..
Min bror låg av någon anledning på sjukhus. Jag tror inte jag o min bror va så gamla som vi e nu utan vi var nog runt 8-10 års åldern. Mamma o Pappa va tillsammans med så det styrker ju teorin.
Jag letar på sjukhuset efter min brors rum, o jag tror att vi redan har varit på sjukhuset typ hela dan så jag ska egentligen hitta.
Jag går in i ett rum och i sängen ligger min mamma, jag ser inte direkt att det är hon pga alla sladdar o slangar o grejer så jag bara står deär, tyst o stel o bara tittar.. o hon tittar tillbaka på mig. Precis när jag ska säga ngt så tar hon fram sin mobil o säger: -Är du vilse? Då ska vi ringa din mamma och försöka hitta henne.
Jag blir så chockad att jag går därifrån för att hitta pappa. När jag har gjort det så frågar jag honom och han säger att jag nog bara inbillade mig. Det är mitt i natten o jag, bror o pappa sover alla på samma rum till morgonen efter. Då går jag och letar efter min mamma. När jag hittar henne så stirrar hon bara på mig igen med en helt sjukt tom blick och säger: - Vem är du? -Men mamma, det är ju jag! -Jag känner inte dig!
Drömmen slutar med att jag bara gråter o gråter o gråter..
Det va den hemskaste dröm jag någonsin haft..
Jag hoppas att min mamma aldrig blir dement för det vill jag inte uppleva i verkligheten..

Kommentarer
Postat av: liten

URSH

2007-10-17 @ 19:52:14
Postat av: Gurgel

:/

2007-10-18 @ 14:35:46
URL: http://www.youtube.com/watch?v=j4SquyS44A4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0