Att göra annat när man ska plugga

Ja, idag när jag och Emma skulle skriva en grej till grupparbetet så kom vi inte på ett visst ord och försökte hitta synonymer till det. Ordet vi letade efter va typ ett annat ord för att man har förstått men det enda vi kom på var grejer så som:

 -- Poletten har trillat ner
 -- Hästarna har hittat tillbaka till hagen
 -- Persiennerna har öppnats (??)
 -- Lyset är tänt och det ÄR någon hemma

Ja, vi hade ju kul i alla fall..



Det blev för övrigt ingen hockey idag, kände att jag var tvungen att sitta still hemma lite.. "Softa lixom" =) så jag stannade i Jönköping.. Jag kommer svira runt ändå i helgen för att jag ska hem på torsdag och ragga med Gurra (Eller??)  Cissi kommer ju hem med så kanske utgång fredag?? (För mycket alkohol i mitt liv nu tror jag) Sen så åker jag till Sthlm på lördag. Då ska jag gå ut och äta med min far och hans bihang. Sen åker hon till Tyskland och Pappa åker hem till Linköping på söndagsmorgonen så söndag har jag hela lägenheten för mig själv! Niice!! Sen måste jag tillbaka till Jönköping på måndag för klockan tre har vi kursstart =)

Har jag klämt in för mycket nu igen.. jag liknar min far.. hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0