Att gifta sig

Jaa, vad bra, nu har ngn bestämt det åt mig..
Jag o Geas helt enkelt. Detta är vår konversation på msn, eller ja, han skrev mest iofs, men det va ju han som kom på det tillsammans med Jeppe:





Geas säger:

för övrigt kom jeppe o jag fram till den ultimata förvirringen, så du o jag måste gifta oss


Christine - || misslogik.blogg.se || säger:

haha.. jasså?


Geas säger:

japp


Geas säger:

hanna heter ju också östlund i efternamn


Christine - || misslogik.blogg.se || säger:

aaa


Geas säger:

så om jeppe och hanna gifter sig, och jeppe tar hennes efternamn, under förutsättning att hans släkt inte slår ihjäl honom för att han inte behåller liljegren, och vi gifter oss, och jag byter efternamn, med samma förutsättning, att släkten inte slår ihjäl mig


Geas säger:

sen skaffar vi lägenheter på samma våning i samma hus, det får endast stå Östlund på dörren, inga bokstäver från förnamnen


Geas säger:

slutligen går planen i lås på att barnfabriken startar, vi behöver skaffa en son och en dotter var, som självklart kommer döpas efter våra goda bekanter, dvs jeppe och hanna kommer ha ett par christian och christine östlund, medan vi får ro iland med jesper och hanna östlund. sen blir det såna där små gulliga skyltar familjer har på sina dörrar "Här bor.." och då blir det


Geas säger:

"christian, christine, hanna och jesper" samt jesper, hanna, christine och christian" på de båda dörrarna


Geas säger:

förstå om folk ska försöka hitta dit, "ja just det, andra våningen, det står östlund på dörren"


Geas säger:

fin plan va?

Christine - || misslogik.blogg.se || säger:

hahahaha


Geas säger:

vi hade väldigt tråkigt idag


Geas säger:

men visst är det en fin plan?


Christine - || misslogik.blogg.se || säger:

absolut..


Geas säger:

du håller väl ändå ingen större förkärlek till namnet kollmannsperger ändå, med undantag för att det tillhör mig då? ;P


Christine - || misslogik.blogg.se || säger:

Haha, nej, det e lugnt


Christine - || misslogik.blogg.se || säger:
när är bröllopet då? Ska det blir dubbelbröllop eller?

Geas säger:

så långt har vi faktiskt inte kommit i planeringen, men eftersom både jag och jesper är väldigt okunniga på området, och dessutom tämligen lata, så tänkte vi lämpa över planeringen av det på dig o hanna ;D




Så, det är alltså bara dags att planera =)

Kommentarer
Postat av: Christian/Geas

Undrar just vad jag givit mig in på här.. ;)

2007-10-15 @ 19:37:15
Postat av: liten

hahaha va söta man kan va då :P

2007-10-15 @ 23:06:37
Postat av: em

hahahah

2007-10-16 @ 11:23:26
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0