Att få ett avslut

*Gone* av respekt efter samtal

Tillägg samt svar på kommentar:
Ja, men jag mår bra, dock inte över situationen. Ni som känner mig vet att jag är -fixa, fixa, fixa. Kan jag inte fixa det som är trasigt så blir jag galen. Att jag tänker på andra mer än mig själv ser jag som positivt för det betyder att alla de som jag bryr mig om då ser efter mig. Jag mår bra av att tänka på andra, det som jag mår dåligt över är om det blir för mycket, eller som sagt, om det inte går att fixa...

Kommentarer
Postat av: em

gumman, ibland måste du tänka på dig själv först o främst. Du tänker alltid på alla andra och ja älskar dig för de, och det är jag nog inte ensam om att tycka o känna även om ja bara känt dig sen skolstart. du kan nog inte hjälpa om du själv mår dåligt. du måste må bra! fix it, DO IT ;)

2007-10-25 @ 20:21:05
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: Jana

Jag vet att jag inte kan säga eller skriva nåt som kan få dig att må bättre, men jag vill att du ska veta att i mina ögon har du aldrig varit elak eller dum. Jag hoppas att allt kommer lösa sig snart så att du får må så som du förtjänar: underbart bra och lycklig!
*krama om*

2007-10-26 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0