Att bli stucken i ryggen av vänner

Ja, nu är det inte så att någon har gjort något jätteallvarligt mot mig men för stunden ville jag sjunka genom marken då mina vänner skämde ut mig...

Jag tycker en kille här i Lkpg är snygg, ja faktiskt, jag är kräsen men det är fakta nu...
Vi va på samma fest i fredags och jag har aldrig ens tänkt att ta tag i det, eller ngt i den stilen.. men så till saken...

Jag säger till Frugan att: ja du vet den där killen jag sagt att jag tycker är så snygg.. o hon svarar ja, men visa vem det är då.. Såå, senare på kvällen står vi ute o röker.. (ja, jag feströkte i helgen.. so sue me) då går jag fram till frun och säger: -där är han! (haha, jag kan verkligen inte referera samtal, men ni fattar vinken) Frugan utbrister då: -VA?? Han, och pekar med stora gester mot honom.

Detta eskalerar då till att fler runt omkring oss uppmärksammar Lindas otroliga disskretion. En av dem säger -Kalle (Ja, vi kallar honom det =)) Vad är det med honom?? Linda: -Christine tycker han e snygg.

Då går han fram till Kalle o säger: -Du vet att alla vill ligga med dig va? Specielt en tjej där borta.. o pekar på mig (Det va nått i den stilen iaf, inte vet jag exakt vad dom sa) Vid det här laget står jag och klammrar mig fast mot Geas rygg och försöker att synas så lite som möjligt...Vid det här laget så har självklart ännu fler förstått vad som försigår och med samma kommentar som alla andra -VA?? Kalle??

Måste ALLA känna ALLA i den här stan?? Kan inte jag bara få tycka ngn ser bra ut utan att alla ska mobbas =)
Som de som känner mig någorlunda vet så är jag egentligen inte alls blyg, jag kan säga det mesta i de flesta situationer.. men nu kändes det som en redig tripp tillbaka till mellanstadiet på tornhagskolan när jag berättade för min bästa kompis att jag ville fråga chans på Johan och 5 sek senare vet hela skolan om det..

Ja, trauma kallas det...

Iofs så va inte detta traumatiskt, faktiskt väldigt roligt nu i efterhand när jag tänker efter hur snabbt jag egentligen hamnade bakom Geas, krampande hållandes i hans tröja för att inte synas.. hahaha.. måste sett kul ut.. för hur gömd kan jag ha varit?? Samtidigt kanske jag avslöjade mig själv där..
Jaja, berättar det ju för att det va kul. Kände mig dock psykiskt misshandlad av vänner, hur ska jag nu kunna säga till er att ngn är snygg.. ska aldrig säga så igen =)

Puss på er ändå (Ni för ju faktiskt med er mer positivt än negativt i slutänden, hehe)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ganska gullig du.

2007-10-22 @ 01:39:14
Postat av: Christian/Geas

"för hur gömd kan jag ha varit??" tack tack ;p

2007-10-23 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0