Att behöva en pojkvän!

Jag måste lugna ner mig. Jag kan inte leva så som jag gör nu och vara lucklig. Jag kommer troligen aldrig att ändra mig men jag kan ju hoppas. Just nu känns det som om jag flyter omkring, som slentrian rakt igenom. Om jag boostar mitt egna självförtroende så kommer det att synas. Just nu lever jag som att ingenting spelar någon roll. Jag måste ta hand om min kropp och mig själv. Jag vill inte dricka alkohol och gå ut tre gånger i veckan och jag vill inte ha one-night-stands och jag vill inte leka med känslor, vilket jag har gjort, och vilket andra har gjort mot mig. Det är dags att leva, dags att sluta stressa. Det kommer, det kommer. Troligen med självförtroendet eller ska jag kalla det självkänsla eller kanske självinsikt. Självförtroende har jag nog så att det både räcker och blir över. Det känns iaf bra att jag har stannat hemma 2 onsdagar i rad. Skönt att vara hemma och ta det lugnt och kunna gå till skolan på torsdagsmorgonen utan att vara trött och må dåligt. Sen ska jag ju försöka att träna mer vilket i sin tur gör att jag sover bättre och förhoppningsvis gör att jag är mer tillfreds med min kropp. Jag behöver en pojkvän. Ingen flört, inga lekar, inga frågetecken, inget velande... Snart sparar jag pengar o köper en.. kan man det?? =)

Kommentarer
Postat av: em

haha vad söt du är gumman! han kommer han kommer, jag lovar, som man alltid säger; när du minst anar det! puss

2007-10-07 @ 18:46:20
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: Caroline

Vet vad du menar... "Been there, done that" när jag flyttade till Sthlm direkt efter gymnasiet(varade i ca 2-3 år) men sån tur är är det bara en fas och nog kommer han med stort D, det gäller bara att inte leta efter honom... Det bästa är att ha riktigt bra vänner under en sån här period. Vänner som håller ner en på jorden. Hoppas du känner att du har några sådana vänner för då löser sig allt automatiskt!!
Kram gumman!

2007-10-08 @ 13:12:42
URL: http://lowjump.blogspot.com
Postat av: Julia

jag har funderat på att importera en karl från typ thailand bara för att liksom;P kanske jag skulle lugna ner mig lite när jag hade min make hemma. du får gärna joina om du vill!

2007-10-09 @ 23:16:43
URL: http://julianodbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0