Att ändra sig

Jag har missuppfattat. Ja, det har jag faktiskt. Jag, som alltid har rätt har haft fel.. och jag erkänner det också =) Det är en stor dag för mig...!

Jag har raderat blogginläggen om detta för att jag ser saker o ting lite mer på ett annat sätt nu..
För mig känns det som om vi har pratat ut, troligen inte för honom.. Förhoppningsvis blev det inte sämre för jag känner mig lugnare, jag fick sagt det jag ville säga..

Sen vill jag också be folk att växa upp!! (låter som en kliché eller nåt från högstadiet) Herregud skärp er och tänk efter lite nästa gång. Hur svårt kan det vara att va logisk någon gång ibland?? Tänk på vad era ord har för konsekvenser. Ord är ett kraftigt redskap, handling.. inte lika mycket egentligen.. Snälla, snälla.. tänk steget längre ibland!!!

Folk är såå bra på att klaga när någonting är dåligt men det är väldigt svårt att uppskatta när någonting går bra!



Förresten.. på tal om ingenting så kollade jag på insider häromdan om fotbollshulliganer...
Vilka jubelidioter det finns!
Ja, det är det enda de är också, inget mindre, kanske lite mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0