Att vara utmanad

Det va jag tydligen, av Jana såg jag förut. Har inte sett det förrän nu bara =)
100 saker som inte så många vet om mig
Det kan bli svårt med tanke på att min käft går i ett, haha, men jag kan ju försöka..

  1.  Jag heter Karolina i andranamn
  2. Jag har aldrig träffat min morfar
  3. Jag är sjukt klumpig
  4. Jag har det oftast ostädat hemma
  5. Jag har aldrig krockat
  6. Jag har aldrig fått böter
  7. Jag hette Karolin Kristina de första två veckorna efter att jag kom till
  8. Jag lyssnar mer på texten än melodin i en låt
  9. Jag har använt samma sorts parfym i 5 år
  10. Jag älskar tända ljus
  11. Jag tycker att ordet "mysbelysning" är ett av de bästa orden som finns
  12. Jag och min bror slogs och bråkade tills jag va runt 19
  13. Nu är vi bra vänner
  14. Det är inte ofta jag är tyst
  15. Jag har dålig självdisciplin
  16. Jag flyttade hemifrån när jag precis fyllt 17
  17. Jag har vid ett tillfälle bett min mamma dra åt...
  18. Jag är livrädd för vatten
  19. Jag hyperventilerar när jag hör ordet "kräksjuka"
  20. Jag biter alldeles för mycket på mina nagelband
  21. Jag har svårt att bära smycken
  22. Jag tänker för mycket
  23. Jag vill gärna hjälpa ALLA
  24. Och gärna samtidigt
  25. Jag kan inte förstå att jag bara kommit till en fjärdedel av det här
  26. Jag växte upp i Borensberg
  27. Jag har gått på 6 skolor
  28. Jag sa upp kontakten med alla mina vänner för 5 år sen
  29. Jag ångrar mig inte ett dugg
  30. Jag gråter när jag blir arg
  31. När jag blir arg så blir jag ARG
  32. Jag förstår inte varför jag gör det här
  33. Troligen för att jag blev utmanad
  34. och jag oftast inte bangar när jag blir det
  35. Jag hatar att bli utskämd
  36. Jag tycker det är värsta känslan när man känner sig utanför
  37. De enda personerna som jag skulle kunna nita är de som gör illa mina vänner
  38. Jag vet att jag egentligen inte kan slåss
  39. Jag tycker det är kul att låtsas
  40. Jag har bara slagit en person i mitt liv (Trasher, med öppen hand, för att han bad mig)
  41. Jag tyckte det va kul
  42. Jag åker till Åre varje påsk
  43. Jag tror at tde flesta vet det men skrev det ändå
  44. Jag börjar få slut på idéer
  45. Jag är beroende av serier
  46. Jag hade en undulat när jag va liten som hette Pelle
  47. Min nalle hette Kalle (Ja, för att det rimmade)
  48. Min bror slet av huvudet på honom en gång
  49. Jag firade in år 2000 framför eiffeltornet
  50. Min mamma va jättefull då
  51. Hon kallade en fransman för idiot
  52. O tänkte inte på att det heter samma sak på franska
  53. Jag har haft ätstörningar
  54. Då var jag riktigt äckligt smal
  55. Fast inte sjuk sjuk
  56. Min första kyss va när jag gick i 8:an
  57. Den va jättedålig
  58. Jag har varit kassörska sen jag va 14
  59. Jag har vanligtvis världens sifferminne
  60. Jag kan mitt kontonumer i huvudet
  61. och nästan kortnummret
  62. Jag har lärt mig hur jag för över pengar från sparkontot på mobilen på fyllan
  63. Jag har slutat undra varför det försvinner pengar på lördagsnätterna
  64. Jag har dansat alldeles för många gånger på bk's bardisk
  65. Jag hade ingen taktkänsla (alls) för ett år sen
  66. Jag dansade aldrig då
  67. Jag älskade back street boys när jag var tonåring
  68. Jag kan fortfarande de flesta av deras låtar utantill
  69. Jag gick ut med 5 i betyg från gymnasiet
  70. Nu har jag 16.7 (eller runt omkring)
  71. Jag har varit med i corren 2 gånger
  72. Om man googlar mig så får man upp "sexparty-nya tidens tupperware"
  73. Vilket låter lite fel kanske
  74. Jag tycker själv att jag är bra på att uttrycka mig
  75. Jag har kört av vägen en gång, när det va snöstorm, i 10 km/h
  76. Jag tyckte det va läskigt ändå
  77. Jag tycker om att få uppmärksamhet
  78. Precis som jag vet att alla andra också vill det
  79. Jag har bara på mig utmanade kläder när jag är på trance-kryssningar
  80. Jag har dock aldrig traskat runt i bara hotpants
  81. Jag var hemma vid 22.00 på min student
  82. Jag grät i en timme innan studentmiddagen
  83. Jag tycker ändå att det va en av de bästa dagarna i mitt liv
  84. Jag älskar snö
  85. Jag älskar presenter
  86. Jag är troligen skyldig någon över 10.000
  87. Någon är troligen skyldig mig över 10.000
  88. Jag tycker det är skönt att det här snart är slut
  89. Jag älskar julmust
  90. Jag tror inte att julmust är samma sak som påskmust
  91. men vet egentligen att det är så
  92. Jag äter nästan aldrig frukost
  93. Jag dricker för mycket kaffe
  94. Jag motionerar aldrig
  95. Jag vill ha mer självdisciplin, så att jag kan börja träna
  96. Jag vet inte vilken min "riktiga" hårfärg är längre
  97. Jag har varit blond en gång, i 2 månader
  98. Jag tror att jag berättar för mycket i min blogg
  99. Jag tycker om att jag berättar för mycket i min blogg
  100. Jag tror på ödet


Hmm, nominera 3 st??
De flesta har väl redan gjort den, o nu vet jag inte riktigt vilka som blivit nominerade..
Men säger väl Anna, Lovisa och Julia


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ohh nooo, hur fan ska jag lyckas komma på 100 saker. grr;)

2007-11-20 @ 22:40:54
URL: http://loveijsa.blogg.se
Postat av: Julia

ajaj... jag som tänkte kolla på heroes. men en utmaning är en utmaning:D

2007-11-20 @ 22:52:06
URL: http://julianodbrant.blogg.se
Postat av: sebbe

Jag har inget andranamn
Jag har inte heller träffat min morfar
Jag är inte speciellt klumpig
Jag har det oftast ostädat hemma men inte när du är på besök
Jag har aldrig krockat
Jag har aldrig förtjänat att få böter (inte enligt mig i alla fall)
Jag hette Sebbe tills jag kom ut ur magen
Jag lyssnar oftast mer melodin än texten i en låt (eller gör jag?)
Jag har använt samma sorts parfym i 1 ½ år
Jag undrar om du menar levande ljus....
Jag borde kanske skaffa mer mysbelysning
Jag och min syster slogs och bråkade tills jag va runt 15
Nu är vi oxå bra vänner
Det är inte ofta jag är tyst (när jag är full)
Jag har oxå dålig självdisciplin
Jag flyttade hemifrån mycket senare än dig
Jag har aldrig bett min mamma dra åt...
Jag älskar vatten
Jag har aldrig haft kräksjukan
Jag biter alldeles för mycket på mina naglar (har fortfarande inte köpt någon nagelsax)
Jag har i alla fall ett halsband
Jag tänker oxå för mycket
Jag vill gärna hjälpa dom jag bryr mig om
Om jag kan
Jag kan inte förstå varför JAG gör det här
Jag växte upp i stan (Linköping för er som inte föstod det)
Jag har gått på 3 skolor
Jag har aldrig sagt upp kontakten med någon
Jag ångrar mig inte ett dugg
Jag gråter när jag blir ledsen
När jag blir arg så kommer min mörka sida fram (läskigt va!?)
Jag har inget bättre för mig än att göra det här
Troligen så blev jag inte utmanad
och ändå så gör jag det här....
Jag hatar att bli utskämd (blir dock inte det längre)
Jag tycker den väsra känslan är att känna sig ensam
De enda personerna som jag skulle kunna nita är de som gör illa mina vänner
Jag vet oxå att jag egentligen inte kan slåss (och gör det därför i princip aldrig)
Jag tycker det är kul att låtsas
Jag har bara slagit Trasher i fribba...
Jag tyckte det va kul
Jag åker skidor minst en vecka varje år
Jag tror nog inte att någon på den här bloggen hade koll på det
Jag är copycat och behöver inga idéer
Jag är oxå beroende av serier, men tydligen inte av samma som Miss Logik
Jag hade en råtta när jag va liten som hette Batman
Min nalle heter Pippi (Ja det står har och ja den bor i mitt sovrum)
Den har aldrig tappar huvet
Jag firade in år 2000 i Jakobsdal
Jag va jättefull då
Alla fransman är nog idioter
Om man säger till en fransman att han är en idiot så måste man uttala det rätt för att han ska förstå
Jag har aldrig haft ätstörningar
Ändå har jag varit riktigt äckligt smal
Fast inte sjukt smal
Min första kyss va när jag gick i 4:an (tror ja)
Den va jättebra
Jag började jobba på McDonalds när jag va 14
Jag har vanligtvis hyffsat sifferminne
Jag kan absolut inte mitt kontonumer i huvudet
och ar ingen aning om kortnummret
Jag har lärt mig hur jag för över pengar från sparkontot på mobilen på fyllan (men så bytte ja bank o nu går det inte)
Jag har börjat undra varför jag bjuder ALLA på sprit hela tiden (både hemma ochpå krogen)
Jag har dansat på bk's bardisk en gång
Jag har grym taktkänsla (eller har jag det, hmms?)
Jag dansade aldrig när jag va liten
Jag hatade back street boys när jag var tonåring
Ändå kan fortfarande flera av deras låtar utantill
Jag gick ut med okänt i betyg från gymnasiet
Nu har jag fortfarande okänt betyg
Jag har varit med i corren minst 2 gånger
Om man googlar mig så får man upp ett gammalt blogginlägg från Göteborg
Vilket betyder att jag måste vara en vansinnigt omskriven person
Jag tycker själv att jag börjar bli bättre på att uttrycka mig
Jag har nästan kört av vägen en gång, kl 4 på morgonen på väg ner till Tyskland (ja vet, är man trött så ska man stanna)
Det var nog det läskigaste jag har varit med om, någonsin
Jag tycker oxå om att få uppmärksamhet (skräll)
Jag tycker om att ge dig uppmärksamhet
Jag har nog inga utmanade kläder
Jag har definitivt aldrig traskat runt i bara hotpants (fast i speedos, var ju trots allt simmare)
Var jag hemma på min student?
Jag var full flera timmar innan studentmiddagen
Jag tycker självklart att det va en av de bästa dagarna i mitt liv
Jag älskar oxå snö
Jag tycker att det är svårt att köpa presenter
Jag är troligen inte skyldig någon över 10.000
Någon är troligen inte skyldig mig över 10.000
Det här tar sjukt mycke längre tid än ja trodde
Jag älskar Carlsberg
Jag tror att Carlsberg älskar mig
men vet egentligen att han bara vill åt mina pengar
Jag äter nästan alltid frukost
Jag dricker för mycket kaffe på jobbet
Jag motionerar jut nu för lite
Jag vill bli mer morgonpigg så att jag kan börja träna innan jobbet
Jag har nog inte färgat håret mer än 4ggr
Jag har varit blond en gång, i 14 år, nu är det mörkare
Jag skriver nästan aldrig på min blogg
Jag borde kanske skriva mer på min blogg
Jag tror absolut på ödet

2007-11-20 @ 23:12:48
Postat av: Em

vilken kille, vilket tålamod. + för han (:

2007-11-21 @ 18:14:52
URL: http://fsgirlfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0