Att vara kär

Jag är kär!
Det kanske de flesta av er redan vet.. men jag är verkligen kär, på riktigt =)
Att man kan falla för någon snabbt som jag har känns helt overkligt..
och att vi nu är tillsammans, att vi blev tillsammans nästan direkt efter att vi träffats är helt sjukt.
Men det känns så rätt.. Så innerligt otroligt rätt!
Vi kan prata om allt och ingenting..
Vi kan stirra på varandra i en evighet..
Jag är så överväldigad av känslor så att det blir för mycket ibland..
Var ska jag göra av dom?
Jag är kär, fruktansvärt kär i dig..
Du är underbar, otroligt underbar..
Att ha någon som tycker om en kan vara det bästa som finns
Är så glad att jag hittat dig..
O redan nu kan jag nog säga att "This is it" .. För hur kan man annars känna så här?
Hur kan annars båda känna så här exakt samtidigt?
Helt sjukt..
Jag hittar inte ord..
Vad gör du med mig?

(Det är ju ett plus i kanten att han är Linköpings snyggaste också :P)


Oooh, It's what you do to me..
oh.. It's what you do to me..
What you do to me

Kommentarer
Postat av: Frugan

Du förtjänar verkligen detta darling!! Är sååå glad för din skull. Fast jag kommer alltid älska dig mest=)
Puzz

2007-11-26 @ 22:17:39
Postat av: Jana

Jag är otroligt glad för din skull (för er bådas skull såklart, även om jag inte känner din pojke)! Kärlek är heeelt underbart, right? ;)

/Den där tjejen som svävar omkring på rosa moln :P

2007-11-27 @ 10:04:26
URL: http://froken-j.blogspot.com
Postat av: liten

så glad för dig :D visst är det underbart...

*kjaaaamar*

2007-11-27 @ 10:13:41
Postat av: Anna

Vad roligt! Glad är jag för din skull :D

2007-11-27 @ 12:00:18
URL: http://anona.blogg.se
Postat av: Bison

Skoj att se din glada och
söta blogg. :)
Kär e det bästa som finns :D

2007-11-27 @ 16:07:50
Postat av: Hanna

ooh lägg in bild!!!:D:D

2007-11-28 @ 12:09:46
URL: http://odeheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0