Att vara duktig på att blogga (ur ett annat perspektiv)

Jag tycker att folk är dåliga på att blogga. Det är bara jag som uppdaterar hela tiden. Eller... vänta nu.. är det kanske jag som är lustig för att jag bloggar hela tiden? =) nja, Jana bloggar på bra också iofs.. Så det är väl vi mot världen då kanske..? Kom igen folk. Det är mellan 25-30 unika sidvisningar om dagen och ungefär 60-110 sidvisningar om dagen på min blogg. Alltså tycker ni om att läsa min blogg. Då kan väl jag också få lite bra läsning av er?? Om ni läser här och har en blogg som jag inte vet om så släng in en kommentar då! Jag lovar, jag ska inte skvallra! ;) Do it! Do it!

Kommentarer
Postat av: Julia

Konstigt att ingen delar med sig trots ditt "Do it!" och två gånger till och med;) Puss

2007-11-06 @ 23:02:19
URL: http://julianodbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0