Att vara disco del 3

Idag är dagen med stort D. Ja, då det gäller disco stlylisch i alla fall. Har inhandlat ett par asasnygga lila lackskor med asahög klack =) Sen ska jag ha gurras brillor, (asacoola) o en glittrik klänning som jag drar upp o sätter fast ett skärp i midjan så att klänningen blir kort kort men hänger lite påsigt ändå om ni förstår. sen ska jag nog ha en jeanskjol under. Sen har jag köt plastörhängen som är röda, bruna o blå (asafula/coola), lösögonfransar och ett svart bomullshårband.

Det är iaf så här jag har tänkt att se ut om ett par timmar. Vad tror ni? Bilder kommer...

Det här är nog det första och kanske enda inlägget om vad jag ska ha på mig en utekväll och vad jag köpt..
Jag är ju inte så modeintresserad...

Kommentarer
Postat av: Julia

du är asasnygg:D

2007-11-21 @ 17:43:49
URL: http://julianodbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0