Att vara beroende av tv-serier

Sex and the city - Det sitter jag o kollar på nu.. Jag har alltid tyckt att den serien är bra, men har kommit på att den kanske skruvar hjärnan lite!? jag menar, så där kan man väl inte leva? O finns det verkligen så där många knäppa karlar? nej, det är bara serien. Jag vägrar tro på det helt enkelt.

One tree hill - 16.10, varje vardag, kan inte missa det, de ville att jag skulle komma tidigare imorn till jobbet, men det går ju inte, då missar jag OTH jue!

Nej, men så här kan jag ju inte sitta, lista upp serier bara för att jag inte har nåt o göra.. hur tråkigt är inte det..?
Nej, sluta omedelbart!
Yes, jag är beroende av mina serier... och min blogg.. åh, min kära blogg. Den sviker aldrig, hehe

Har kommit på att jag har väldigt mycket i skallen som vill ut, men nu är jag trött så får ta det imorn eller nåt =)

Ja, jag är lite konstig, men vem är inte det? Enda anledningen till att det är offentligt är på grund av min blogg, and I love it!! Vem vill vara normal?

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha kritisera aldrig Sex and the City:) Jag lever ju för den serien(nästan:P)!

2007-11-07 @ 08:48:31
URL: http://julianodbrant.blogg.se
Postat av: em

du glömde så många serier.. vi märkte de i går.. o vi saknades i gårkväll. massa

2007-11-07 @ 11:52:17
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: em

aa rättar, DU saknades i gråkväll. hahah

2007-11-07 @ 11:53:07
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0