Att våga hoppa

Jag punktar lite här för jag orkar inte vara filosofisk för tillfället, kanske ikväll =)


  • Jag har haft 5 underbara dagar i Linköping
  • Jag har inte kunnat plugga för det finns annat i huvudet
  • Jag har inte bloggat för att jag har varit upptagen...
  • Jag är en ny människa nu.. känns det som
  • Jag har inte tagit några kort den här helgen :P
  • Imorgon är det discodags
  • Då blir det bilder
  • Jag tänker för mycket
  • Barriären håller på att rasa sönder
  • På fredag kväll kommer jag att vara glad
  • I morse var jag glad
  • Nu är det mest bara övertryck i hjärnan
  • Jag älskar min fru
  • Hon är bäst
  • Hon får mig att må bra
  • Det får andra också
  • Helt sjukt
  • Jag tror på ödet
  • Vad händer med mig?
  • Varför ler jag hela tiden
  • Jag tror det finns en anledning


     

"It's what you do to me
What you do to me.."


Kommentarer
Postat av: liten

trevligt ;)

2007-11-20 @ 17:34:19
Postat av: E

gulligt

2007-11-20 @ 18:38:46
URL: http://fsgirlfriend.blogg.se
Postat av: Frugan

Du är oxå bäst och jag älskar dig mest=)
Puzz

2007-11-20 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0