Att tentaplugga

stadier av tentaveckan.. Ungefär samma sak som när man blir playad:

  1.  Det e lugnt Det är ju lång tid kvar till tentan 
  2. Insikt Oj, vad mycket kursen innehåller

  3. Förnekelse Om jag kollar på alla Heroes som finns först så finns det inget som distraherar mig sen

  4. Ånger Jag kanske borde ha kollat på Heroes efter att jag pluggat

  5. Insikt Det tog visst inte 2 dagar att läsa ut en bok på 420 sidor

  6. Förnekelse Det här klarar jag, jag är ju smart!!

  7. Tentadags Why!????


Kommentarer
Postat av: Elliz

OMG, det stämmer så bra.
Jag är nog i stadie 5 nu tror jag. Tentan ska vara inne på måndag och jag har slöat/surfat bort min pluggtid :(

2007-11-29 @ 11:44:46
URL: http://ellizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0