Att sno saker från andras bloggar

Det är kul...!


Jag har sett minst ett helt avsnitt av...



[x] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[x] Prison Break
[x] Desperate Housewives
[x] OC
[x] One Tree Hill
[x] Vänner
[x] Förhäxad
[x] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[x] CSI
[x] CSI Miami
[x] CSI New York
[x] Jordan Rättsläkare
[x] Joey
[x] Bones
[x] Dawson's Creek
[x] Heroes
[x] House
[x] Brothers and sisters
[x] Sex and the City
[x] Navy CIS
[x] Lost
[x] My name is Earl
[x] Ugly Betty
[x] Smallville
[x] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[x] The 4400

[x] The Office
[x] Two and a half men
[x] Spin City
[x] Cold Case
[x] Criminal Minds
[x] Baywatch
[x] Lilla huset på prärien
[x] Dallas
[ ] Shark
[x] Tredje klotet från solen
[x] Law and order
[x] Våra bästa år
[x] Sabrina Tonårshäxan
[x] Malcolm - Ett geni i familjen
[x] Alla älskar Raymond
[  ] Ghost Whisperer
[x] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[x] Lizzie McGuire
[x] Sunset Beach
[x] Magnum
[x] VIP
[ ] Stacked
[x] Myggan
[x] Vita huset
[x] Advokaterna
[x] Ally McBeal
[x] Las Vegas
[x] Xena
[ ] Entourage
[x] Cityakuten
[x] Will & Grace
[x] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[x] Dharma & Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[x] Nanny
[x] Tre Kronor
[ ] L-word
[x] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[x] Hem till gården
[ ] How I met your mother
[x] That 70's Show
[x] Alias
[x] Seinfield
[x] Glamour
[x] Huset fullt
[x] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home


0-10 Scout
11-30 Normal
31-54 Soffpotatis
55-69 Nörd
70-84 Inget liv

73 - Inget liv

Tack för den informationen...


Kommentarer
Postat av: Julia

71.. jag har mer liv än du;)

2007-11-14 @ 19:11:58
URL: http://julianodbrant.blogg.se
Postat av: Kicki

men shit, då är det ju riktigt illa... haha

2007-11-14 @ 19:19:25
Postat av: Gurgel

Hur får ni något plugg gjort ? :O
Stabila 54! :D

2007-11-15 @ 00:48:46
Postat av: Julia

Ja faktiskt, fast du är äldre och jag har inte femman:) annars hade jag nog slagit dig

2007-11-15 @ 11:23:20
URL: http://julianodbrant.blogg.se
Postat av: Sebbe

Blir besviken över att du varken har sett Entourage eller Shark... ;)

2007-11-15 @ 21:28:05
Postat av: em

hahahha inget liv.. hahah, de va lite kul.. vågar inte göra den själv. kan bero på ork o baksmälla som in i helvete..

2007-11-16 @ 10:01:21
Postat av: Christian/Geas

Håller med Sebbe helt klart ;) Får ta o korrigera, Entourage är riktigt bra skit.. Kollade över listan lite snabbt bara, gissar att jag landar runt en 70 jag med.. Exakt vetefan dock, men mycket skit har man sett.. Men så har jag ju inget liv heller :)

2007-11-17 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0