Att sluta skriva om vissa saker

Yes, nu ska jag sluta skriva om mitt ögongodis! Bara så att ni vet, det är dags nu =)



Funderar förresten på att åka hem över helgen, igen.. Vill egentligen inte men eftersom det finns vissa saker som drar såå.. Nej, nu får jag sluta. Nu ska jag stanna här. Det här är hemma nu.

(Herregud.. Jag skriver verkligen allt som jag tänker på här. Sållar inget alls.. Kanske är bra...? Skriver meningar precis som de kommer ur huvudet, precis som denna, ja, så är det)


Nej, nu skrämmer jag mig själv lite, ska sluta svamla nu

Kommentarer
Postat av: em

hahah. ögongodis läser.. (: kicki sluta svamla nu, hahah

2007-11-08 @ 00:34:14
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0