Att skriva blogg

Ja, nu kommer jag troligen att lugna mig med bloggskrivandet eftersom jag ska jobba ganska mycket. men men, det märks.. Idag har jag ju lagt in 3 inlägg, va visst 4 såg jag nu=))ganska duktig på det här med att blogga.. *klappa på huvudet*

Sen tycker jag ju om att citera texter har jag märkt.. men musik helar!

Idag har jag fikat med Em. och sen kollade vi på film (den ökända trion) Kinky, Drulle o hundvisslan. En ärlig kärleksfilm för en gång skull = Allt gick åt helvete.... Nej, det blev väl lite bättre där i slutet.

Imorn börjar allvaret. Ska köpa skollitteraturen men ska jobba på kvällen så det blir inge läsande imorn, för jag kommer nog va trött när jag kommer hem. Får börja läsa på tisdag. Då är jag ledig mellan 12  o 18 så då tänkte jag sitta i skolan ett tag. Det är lättare att läsa där.. Ingen dator, tv, musik eller facebook att uppehålla sig med...

Jag är facebook-beroende.. men vad gör väl det. Jag hittar nog annat att göra snart. Jag menar, det är väl ändå bättre att vara facebook-beroende än att vara nikotinberoende?? Ja, jag röker inte längre. Jag feströker/sällskapsröker men det kan väl ingen anklaga mig för eller? Jag tycker iaf att jag är duktig. Har jufaktiskt blivit av med behovet...

Sen är jag fortfarande arg.. arg på dig.. vill du spela fult så gör det men jag vill inte leka.. Jag vet vilka jag litar på, vilka mina riktiga vänner är och det är du som blir ensam i slutändan om du fortsätter. 

Me love you long time!!

Chip o Hej!

Kommentarer
Postat av: em

Me love ou long time toooo.. your milkdrinking dancing bear.. de blev inte öl nu va??

2007-11-05 @ 14:45:49
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: Kicki

nej,vännen, det blev rätt björn = bear öl = beer ;)

2007-11-05 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0