Att se ung och oskuldsfull ut

Ser jag verkligen sååå fruktansvärt ung ut??
Varenda gång jag köper cig får jag visa leg.. det va ju för fasiken snart 4½ år sen jag fyllde 18?
Fast i o för sig så får Cissi fortfarande visa leg, o hon är ju 26, moahaha
Jaja, får höra hela tiden att
-ja men det är väl bra för framtiden att du ser ung ut..
men folk tror ju att jag är 16 ibland! hmm.. ser jag ut som 16? illa..
O sen får jag höra: Du ser så oskyldig ut..
som om jag aldrig gjort någonting dumt i hela mitt liv..
som om jag aldrig bråkat aldrig haft sex eller aldrig kysst någon eller aldrig varit full..
O nu vet vi ju alla att inget av det ovanstående är sant.
Hur ser man ut när man ser oskyldig ut??
Söt o oskyldig..
så jag kan inte vara snygg o sexig då eller?
Åååå, titta vad söt
Låter som en hund..
Haha
Agro jag..
Varför är jag agro?
Nu svamlar jag igen..
O slutar inte skriva ändå
Jaja, kanske är dags att sova
Puss på er underbara människor!

Kommentarer
Postat av: em

men du ska ju inte köpa cig mer, för du har ju slutat röka.

2007-11-16 @ 09:57:11
Postat av: Kicki

vet ju du lika bra som jag att jag feströker :P

2007-11-16 @ 10:32:49
Postat av: Julia

Det är väl bättre det än att vara ung och oskuldsfull;)

2007-11-18 @ 14:43:18
URL: http://julianodbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0