Att sakna sin mamma

Jag saknar min mamma!
Det händer inte ofta..
Men egentligen så tror jag att det handlar om att jag vill ha hemlagad mat och sånt som mammor gör =)
Jag saknar min hund me..
Min älskling..

image23


image24
(mmm, vattenmelon)

Jag är oftast ingen sån hundägare som låter:
ååååå, titta min hund... (inte offentligt iaf, hehe)

Men jag kan väl få sakna henne lite nu när hon inte bor hos sin mamma längre...?
Imorgon åker jag till Linköping igen. Då ska jag åka till min mamma. Där kan jag äta gott och kanske få lite pluggro när hon är på jobbet..

Usch, nu skriver jag så där tråååkiga inlägg igen..

Får skriva ett till sen som är lite kul för att kompensera....

puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Det blir jobb på cloettafabriken i helgen antar jag:D?

2007-11-13 @ 17:29:19
URL: http://julianodbrant.blogg.se
Postat av: Kicki

Yes..
Den stora centerrullen
Haha, mycket godis där inne du..
men mest hockeygodis :P

2007-11-13 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0