Att leta lägenhet

När man är ute i internetdjungeln hittar man många roliga saker..
Ibland snubblar man dock på någonting roligt på de sidorna man är inne på dagligen..
Jag letar lägenhet i Jönköping och därför är jag ofta inne på blocket..
Idag hittade jag den här annonsen upplagd:

Bostadsform: Hyresrätt
Adress: Södra apollovägen 32 B
Plats: Jönköping

Jag har e 2:a som jag vill gärna dela med någon som inte festa för mycket och inte slampig.
Jag brukar inte vara hemma så ofta, jobbar hel tid. Huset är fullt möblerat och vill gärna hyra ut sovrummet. Uthyre omgående. Hör av er om ni är interreserad

Mvh
Safi


Hahahahahahahahahahahahaha
"Inte slampig", ja då kan jag ju inte ringa!
(Ja, jag hånar mig själv men det är ju för att ni ska få skratta)

Kommentarer
Postat av: Julia

BEST OF BLOCKET!!

2007-11-01 @ 23:18:29
URL: http://julianodbrant.blogg.se
Postat av: liten

du ska inte va slamping för han vill ha dig för sig själv... ;)

2007-11-02 @ 10:49:08
Postat av: em

hahahaha

2007-11-02 @ 12:04:57
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0