Att läsa andras bloggar

Jag tycker att de är jättekul. Det är därför jag tycker att det är så bra att Anna (Gbg-Anna då =)) har skaffat blogg! Jejj! Har länkat till den nu. Det va förresten därifrån som jag stal "serietabellen", hehe. Hoppas du skriver mycket i den för jag vill läääsa, hehe. Men det är ganska svårt att bli så bloggberoende som jag e, men du kan ju försöka. Å till er andra, som har en blogg men aldrig använder den, ge mig nåt kul att läsa då *peta på*

(som jag kan läsa när jag egentligen ska plugga, som nu)

Puss

Kommentarer
Postat av: liten

ja håller nere bloggskrivandet just därför :P du vet... så du får mer tid för att plugga ;)


(Fast igentligen e d ju för att rättstavningen tar så lång tid ;P)

2007-11-15 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0