Att ha problem med pojkar

Det är det många som har..
Pojkar är en annan sort helt enkelt.. De tänker inte likadant.
kommer ihåg igår när jag la mig i en dikussion om pojkar
En tjej som tycker om en kille men killen visar inte att han vill ha henne men han vill ses ibland o han hör av sig varenda dag..
Ja, vad kan han vilja?
Jag tror ju att det är så att han helt enkelt inte har någon annan o därför är med henne utan att tycka om henne tillbaka..? Kan finnas många orsaker iofs men hon borde ju iaf förstå att han inte är något att satsa på.. Men det gjorde hon inte. Jag sa till henne att hon inte borde hoppas vilket i sig kanske gjorde så hon blev ledsen för jag tror inte att hon pratade mer med mig sen men vadå? Jag är ju bara ärlig.. Men det är klart, det är ju inget som man vill höra direkt om man tycker om någon, men ajg ser det som om man faktiskt måste höra det ibland. Ett slag i huvudet liksom.. Det har jag fått, o inte för att det hjälpte när killen psykiskt sparkade mig i huvudet så gav jag upp
-det finns hopp, det finns hopp..
Men frågan är ju om det går att tvinga sig själv att sluta bry sig när man är i den situationen?
Man är ju på nåt sätt manisk..
Vad tror ni?
Går det att sluta hoppas?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

tror som du.. alla behöver få höra sanningen för att förstå. även om det inte är ens egen sanning om man säger.. men det är lättare att se saker om man har nån utomstående som säger det till en när man själv är blind av löööööve

2007-11-22 @ 16:41:13
URL: http://loveijsa.blogg.se
Postat av: Julia

men killen kanske bara vill vara snäll:)

2007-11-22 @ 17:50:48
URL: http://julianodbrant.blogg.se
Postat av: Jana

Det är väl hoppet som gör att man orkar med saker och ting? Det gäller väl allt? :)

2007-11-22 @ 17:58:02
URL: http://froken-j.blogspot.com
Postat av: em

kanske julias motsvarighet i en kille, bara ville vara snäll

2007-11-22 @ 20:46:53
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0