Att ha en hemlig blogg

Yes, det har jag nu =)
Hemlig!!
Har länkat till den här nere, men man måste ha lösenord för att komma in..
Går väl säkert att hacka sig in men men, så intressant liv har jag väl ändå inte
Där tänkte jag skriva om sånt som jag inte vill ska bli offentligt..
Vet ju inte om jag kommer använda den så ofta men kan ju faktiskt skriva här när jag uppdaterar den om nåt så att ni som har lösenord kan gå in o läsa om ni vill..
Om ni vill ha lösenordet så kan ni kontakta mig på msn..
O har ni inte min msn så... too bad..
Ne, här kommer den
[email protected]

Förresten, hur hinner jag med allt bloggande?? Helt sjukt...

pöss!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha det är ju klockrent;)

2007-11-12 @ 16:03:04
URL: http://julianodbrant.blogg.se
Postat av: em

haha, akta ögongodiset. give me lösenord

2007-11-12 @ 17:09:59
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0