Att ha det mysigt

Nu har jag lagat mat, ätit den, sett snygga "Lucas" i One tree hill, pratat med frugan och tänt en massa ljus i vintermörkret och nu ska jag läsa den rosa boken..

Tråkigt värre...

den är ju inte ointressant, men ingen bra roman direkt...

Har bara lektion imorn och på onsdag, sen är jag ledig tills måndag..
kanske åker hem igen.. (Lkpg då) Bäst att vara lite jojo tills jag känner mig hemma här.. För det kommer jag..

Ifall jag glömt att säga det till er idag mina vänner...

Me löv you loong time!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Klart att du kommer:D! Du har ju ett tag kvar här, plötsligt händer det.Puss på dej

2007-11-12 @ 20:11:27
URL: http://julianodbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0