Att ha blackout

Jag är irriterad, o då får jag blackout ibland, undrar om alla får det eller om det bara är jag...?

Jag är irriterad på att jag inte kan lyssna på Joshua Radins låt Winter längre för att jag hör när han andas i låten, när han tar ett andetag för att sjunga nästa rad. Sjuukt irriterande.. Har ju tyckt om låten länge jue..

Sen är jag irriterad på mitt hus. Jag måste öppna sex dörrar innan jag är inne i min lägenhet. O alla med nyckel. Sex stycken!!!??!! Why? Detta blir också sjukt irriterande då man har varit o handlat mat och kommer hem med tunga kassar o man måste ställa ner dom hela tiden för att öppna dörrar...

Sen irriterar jag mig på mig själv för at tjag är så slarvig. Det ser ut som ett bombnedslag i min lägenhet, jämt. När jag städer ordentligt så blir jag så glad att jag typ "firar" med att skita ner igen eller nåt. Fast det är klart, det är inte så lätt att få den här lägenheten att se ren ut med tanke på att allt är i samma rum. Sovrum, kök o vardagsrum. Jag är van vid att ha ett rum sär jag kan slänga in all skit så jag slipper se det, så jag kanske är lite duktig ändå..

Såå, tillbaka till blackouterna.. Ni som känner mig väl vet att mitt i en konversation så kan jag sluta lyssna o bara försvinna iväg.. eller som jag då kallar det, få en blackout.. Jag bara försvinner bort. Gör alla så? Eller gör fler så än jag? Samma sak när jag jobbar och det är stressigt. Jag gör det jag ska, på ren rutin, men ibland så stannar jag bara till o försvinner..

Det kanske är övertryck i hjärnan, hahaha, ja, så är det nog. Eller? Vad tror ni? Låter ju helt flippat!



Kommentarer
Postat av: Frugan

Det är din hjärna som får över tryck helt enkelt.. Dina små stackars hjärnceller (dom du har=) måste oxå få vila lite ibland o då kommer dina "blackouter" Älskar dig..
Puzz

2007-11-07 @ 19:20:04
Postat av: kicki

hehe, frugan vet ju bäst, det är du som varit med om flest blackouter =)

2007-11-08 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0