Att bete sig som barnungar

Det finns människor som inte riktigt vill växa upp. Det spelar egentligen ingen roll hur gamla de är, det vill sig bara inte riktigt. Nu vet jag inte heller om det är deras fel att de inte kan växa upp eller om deras gener bara är så. Det måste vara så, för varför sårar man människor annars? Varför är man okapabel till att resonera och bete sig?

Jag kommer ihåg när jag gick i 3:an på lågstadiet. Jag hade en bästa kompis som hette Sofi. Jag kallade henne bästis och hon i sin tur sa att jag va hennes. Men sen kommer Pernilla o säger att hon o Sofi är bästisar. Då startades världens bråk för att Sofi kunde inte bestämma vem hon skulle vara bästis med...

Var jag vill komma med det här? Jo, detta är ett lågstadieproblem...

Man kan ju inte bara fasa ut folk för att man inte tycker om dem? Är de redan vän med ngn som du är vän med så är det väl bara att acceptera och försöka lära känna denna personen?

Sånt här småbarnstjafs gör mig mer förbannad än något annat för tillfället! Usch, säger jag bara. Usch!!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Det är rätt gums!Säg va du tycker bara=)
Älskar dig..Puzz

2007-11-04 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0