Man måste börja nånstans...

Då så, ska man kanske starta en blogg. Jag kommer troligen att sluta skriva i den ganska snart, det har en tendens att bli tråkigt efter ett tag..Det har blivit det förr. Vet ju inte om nån kommer läsa den heller i o för sig men det är skönt att skriva av sig ibland..

Idag har jag mått dåligt, ångest hit och dit men det får man leva med helt enkelt.. Jag kommer ju må bra snart igen. Så som existantialisterna sa: (som jag har lärt mig på komvux=))
Ångest är en del av livet, det är så du vet att du Är.

Imorgon ska jag åka till Gbg till min bror, han är snäll han... Jag sa till honom att jag kunde behöva komma bort ett tag och då sa han att jag akulle få min egen nyckel och stanna hela veckan. Jag ska bara stanna till onsdag, för jag har lovat min fru (linda) att jag ska komma hem och baka en rosa tårta åt henne på onsdag. Hon fyller ju faktiskt år på torsdag, så är man gift så är man, det är bara att komma hem.

Jag vet dock inte vad jag ska göra i helgen, jag vet vad jag ska göra men jag vet inte hur. Det är bal på lördag, Jessikas, så den ska jag självklart gå på, om jag inte drar en roadtrip för mig själv igen iofs. Men på fredag är det club session o jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå. Lilltjejen ville ha sovplats så man kanske ska ta sig i kragen o traska dit, jag va ju faktiskt inte med mina tjejor på kryssen i helgen, vilket jag är lite ledsen över, men men.. det går ju båtar hela tiden...=)

Sååå, vem är jag, vad gör jag, vad händer? Fråfor jag får besvara senare.. blir lite svårt när man mår piss.. Man har liksom en helt annan livsfilosofi då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0