Att orka

Jag har, i min alldeles egna ensamhet, kommit på att det finns ingenting som heter "jag orkar inte". Vad är det? Är du så sjuk och eländig att du inte "orkar"?? Det finns, "jag är trött, för jag har sovit dåligt" eller "Jag har för mycket att göra" eller liknande. "Jag orkar inte"... ?? Den frasen måste komma från någon i djup depression eller nåt. Jag är iaf trött på att höra den bara för att man inte vill. Jag menar, jag använder den också, men efter min snilleblixt så använder jag den bara på skämt..

Förresten så drar jag till High Chaparall nu, för jag orkar inte vara hemma!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Apelsinen

Det ligger en del i det! Man ska göra saker! Ta tag i dem och rycka upp sig. Fast ibland är det kämpigt.

2007-06-10 @ 17:40:18
URL: http://apfelsine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0