Att leva i High Chaparall

åkte ner med Linda och Lena (lindas mamma), som för övrigt heter Charlie där nere och ingen vet att hon egentligen heter Lena..skumt. Jag har haft så fruktansvärt roligt, jobbigt, men roligt. Min sömnbrist är inte att leka med och inte heller min träningsvärk.. det gör ont.

Vi kom ner i torsdags och började parta. Drack kopiösa mängder alkohol så jag var redigt på lyset då =)

På fredagen va det bara att gå upp kl.8 trots att vi festade till 3. Det gick otippat bra måste jag säga, går och hämtar våra fina mexico-kläder o traskar till restaurangen i hettan.. Väl där fick vi veta att vi inte behövdes förrän kl. 2 så vi gick o turistade istället jag o linda. Kollade shower o hälsade på gamla vänner. När vi kom tillbaka till mexico så sa chefen att vi kunde få ledigt hela dan.. så vi sprang hem o la oss för att sova innan hon skulle ändra sig =) Sen blev det självklart öl på kvällen men inte lika mycket som dan innan..

Dagen efter va en lång dag.. ska dock korta ner den för jag orkar inte skriva.. Vi började vid 10, restaurangen stängde 18 men då hade ett sällskap beställt öl och tequila så jag fick stå o servera dem det. Efter det va det bara att duka alla bord för vi skulle ha 50-årsfest på kvällen. vi hade en timme på oss att duka upp buffé och bord till 110 pers. o vi va bara 5 st. så det va tur att säkerhetsvakterna hjälpte till. men vi hann i alla fall! Det va en jobbig kväll med arroganta människor men vi klarade oss igenom den med och slutade jobba runt 23. Sen va det bara att börja parta igen..

upp på söndagen o jobba och fick sluta tidigt, vid 13. så det va skönt, då kunde vi turista lite till o åka tåg med ett något annorlunda tågrån samt titta på indianshowen. sen drack vi öl o margaritas! asagott! ...fyllo *harkel* hehe..
men jag slutade dricka tidigt för vi åkte ju hem tidigt idag..

sum summarum.. jag har haft skitkul så vi drar väl dit snart igen o hälsar på alla..!!

nu ska jag gå å ta en värktablett, eller två o sen slänga mig i soffan! såå skönt! är för trött för att skriva mer nu..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0