Att vara glad efter shopping!

Denna dagen borjade daligt..
Sen gick jag pa stan med madde o shoppa
O vips va mycket battre dagen blev.. Jag hittade varldens finaste klanning (for att overdriva lite) hehe. Den e asacool. Tankte ha den pa onsdag for nu har jag bestamt mig att jag vill ga dit.. Klanningen ar svart o ganska svar att forklara, men den e veckad sa man kan dra upp den sa den blir kort (vilket jag ska gora pa onsdag) o sen kan man dra ner den typ 20 cm o da blir det en jattevacker coctailklanning.. den e lite rockig sa jag tankte va lite svart o farlig pa onsdag. langtar som faen. jag har dock inte bestamt mig for om jag ska va helsvart o bara forsoka hitta nagra turkosa svettband eller om jag ska lana maddes rosa fluff. Asikter?? (garna fran Jana, hehe)

Jga har ocksa kopt tva skarp. De ar i tyg o typ 1 dm tjocka sa kan man lagga grejer i.. hmmm. svart att forklara.. hoppas ni forstar.. kanner mig som varldens utlanning nar jag inte kan anvanda prickar over o och a haha..

Det va lange sen ja slappte loss (som jag for ovrigt redan sagt) sa nu vill jag ha ett dundrande fodelsedagskalas! forra aret satt jag o cissi ute i regnet i tylosand under ingangen till taltet o drackrodvin o lyssnade pa en kass mobilradio.. (missforsta mig ratt, det va ett av mina basta minnen ngnsin) men i ar vill jag festa ordentligt!

Hoppas vi ses pa onsdag alla mina underbara vanner!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jana

Hmm tuff call alltså. Jag överväger själv på att köra på helsvart ikväll, så med andra ord tycker jag att det är väldigt snyggt ;) Men å andra sidan är färgklickar underbart. Jag kan inte bestämma mig, men du kommer garanterat vara jättefin vilketsom :D

2007-07-11 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0