Att vara ensam

Nu har alla mina gäster åkt och jag är ensam igen... eller ja, jag har ju madde här =) Det hjälper jättemycket. Jag har såå roligt med henne och det är skönt att ha en vän i närheten.

På min födelsedag fick jag många fina grejer. T.ex en dator, som jag skriver på nu.. (som ni märker kan jag skriva med åäö nu =) Skönt!
 Jag fick också ett presentkort på tatuering från Linda, Kamal och Patrik. Jag blev superglad!! Har längtat så länge så jag ska nog åka ner till Lkpg nästa vecka för att fixa en. Det blir nog en helt ny, tänkte skriva mitt namn vid ljumsken typ, eller nåe liknande. Låter det bra? Måste också fylla i min gamla som ser ut som en stick-on, hoppas bara att pengarna o tiden räcker till till det.

Sen så har jag fått jättefina kläder och lite örhängen! Bra grejer helt enkelt. Det jag önskar mig nu är egebntligen en ordentlig semester men det får nog vänta till augusti. Iofs kanske jag inte hittar någon tid till det då heller.. men hoppas hoppas!

Jag kände mig verkligen poppis på min födelsedag. Det va jättemånga som ringde o messa o sjöng. Kul! Verkligen uppskattat =) På kvällen va vi på Göta Källare o Sense your mind. Det va jättekul där o så fick jag ha min nya klänning, som jag för övrigt är väldigt stolt över =) Skönt att bo i Sthlm, skulle inte vilja satt mig i en bil o ålt till Lkpg där på natten.. Nu räckte det med taxi i 10 min så va vi utanför dörren=) Skönt att bo typ mitt inne i stan också.

Om ett tag ska jag nog gå till jobbet. Det är skönt att gå, sen så har de en fotoutställning vid dramaten så jag tänkte gå in där o köpa en affisch. Riktigt coola bilder. Vet inte hur jag ska välja en bara.. men det ordnar sig, får la blunda o ta en bara helt enkelt!

Tack alla för alla grattis jag fick o tack för alla grattis för Högskolan också! Är superstolt nu =)

Chip o Hej!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0