Att planera för framtiden

Jag älskar att planera. Det vet de flesta som känner mig. Det bästa jag vet är listor.. punktlistor.. Det är det bästa när man vill organisera sig =)

De närmsta dagarna har jag inte kunnat planera som vanligt, jag vill jobba, chefen vill att jag ska jobba, jag måste packa mina sista grejer i Linköping, hitta tid för att flytta och jag börjar skolan den 20:e och sitter fast i Sthlm. Men nu är det iaf fixat. Jag jobbar hela den här veckan, förutom onsdag och lördag, nästa vecka jobbar jag måndag och tisdag och på onsdagen åker jag till Lkpg för att packa, sen är jag ledig fram till måndagen så jag hinner både packa, flytta och packa upp. Jag vill ju flytta till en klar lägenhet. Veckan efter det så jobbar jag mån till fredag igen. (bra att tjäna pengar) Sen lördagen den 18:e kommer jag hem och tänkte ha en avskedsfest. Hoppas så många som möjligt som jag känner vill komma. Jag vet inte var jag ska ha den än men ni som läser det här kan ju skriva en kommentar om ni kommer och sprida ryktet =) Ingen är bannad, hehe, vill att alla kommer, kommer jue sakna alla lkpg-bor =)

Igår kom Runar och åt på jobbet, hoppades att han skulle ha Tilde med sig men inte.. Förresten tycker jag att de är ett omaka par.. hmm.. Tilde är ju såå söt =) Vet inte varför, bara känns fel...

Snart ska jag till jobbet.. shit.. måste ju in i duschen nu.. annars hinner jag inte..oops

Får skriva mer ngn annan dag!

Puss på er alla! Jag saknar alla mina tjejor i Lkpg (o så geas som av ngn anledning också räknas med i det gänget hehe)

Chip o hej!

Kommentarer
Postat av: liten

hahah joo geas e ju en av tjejorna på sitt eget vis :P ja kommer på fest, självklart :D

2007-07-30 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0