Att komma hem

Nu är jag hemma i Linköping i några dagar, kom igår och åker upp igen på fredag. Hmm, har gjort ganska mycket sen sist men en sak jag måste berätta är att jag, Madde och Jonas va på Spy Bar i lördags.. Vilket råtthål. Det var inte ett dugg stylat o snyggt och det va inga snygga människor där inne alls. Men men, vi kom överens om att ngn gång i livet ska man väl ändå ta sig in på spy bar.. så nu när det är gjort går jag aldrig mer tillbaka dit.. litet o trångt.. usch..

Om en timme ska jag tatuera mig =) Jag är SÅ lycklig!! Ska försöka lägga upp en bild på den senare om jag inte glömmer kameran hemma igen..

Förresten så har jag ångest också.. ska jag åka till chaparall eller inte.. nej, jag orkar inte flänga runt hela tiden.. hmm.. Ska nog ta en öl med anna ikväll istället =)

Jag skriver mer när jag är uppe i storstan istället, då har jag ganska mycket tid... har ju inte så mycket att göra där mer än att jobba, äta och sova =)

Chip o hej!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0