Att inse

Det va lange sen jag skrev nu.. Det beror pa att jag sitter i Stockholm for tillfallet. Som ni marker anvander jag inte de tre sista bokstaverna i alfabetet o fraga mig inte.. av ngn anledning fungerar de inte pa det har tangentbordet.. ar ju inget datasnille direkt..

Alltsa.. jag har fatt jobb i Sthlm, pa en jattefin restaurang som heter josefina. www.josefina.nu ..for er som vill kolla. Jag kan inte riktigt forsta att de vill ha mig dar. Jag kanner mig som varldens lantis.. Det ar typ bara sthlms societet dar..Men jobbet ar iaf valdigt valdigt roligt!! Dagarna gar fort o det enda jag gor i pricip ar att jobba ata o sova.. skont.

Sen har jag insett att vissa personer beter sig forvanansvart barnsligt... Har jag gjort fel, sag det, hall inte pa att dumma dig for sympatins skull.. Glom inte bort att livet har efterverkningar.. det du gor kan komma tillbaka till dig.. ratt i ansiktet. Vax upp! Det har hant oss alla..

Sen skulle jag vilja tillagga att jag ar valdigt nojd med mitt liv just nu. Skont att komma bort lite samtidigt som det ar skont att tjana lite pengar.. Jag langtar till onsdag.. Da fyller jag ar.. for er som glomt det.. hehe

Jag saknar er alla dar hemma!! Men jag saknar min fru, min mamma o min karaste hund mest! ps. katten kompenserar inte eran karlek... men han forsoker dock..hehe

Hoppas det inte ar jobbigt att lasa.. det va iaf jobbigt att skriva..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Electra saknar dig massor oxå!!!Men nu är det inte långt kvar!!Puzz

2007-07-09 @ 10:37:05
Postat av: Geas

Får väl säga grattis i förskott, och du borde fan sakna din medalkoholist lite extra med ;)
Stort grattis till jobbet, gumman, se till o ta hand om dig uppe bland societetseliten :)
Puss o kram
(o testa trycka alt+shift nån gång så kanske å-ä-ö funkar)

2007-07-09 @ 12:51:04
Postat av: Christine

nee, funkar inte.. satans tangentbord.. klart jag saknar dig me min pussgurka.. pallra dig hit till onsdag sa festar vi loss!!

2007-07-09 @ 18:06:05
Postat av: Geas

Om jag ändå kunde, men jobbar :( Har ingen möjlighet o komma ifrån tyvärr, annars hade jag gärna kommit upp.. Får väl komma hem till stan nån dag sen ;)

2007-07-09 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0