Att vara på släktkalas

Det va jag i lördags. Lördagen var för övrigt en hektisk dag. Först ut till Hackefors, efter att tillslut kommit upp ur sängen o in i duschen efter prat halva natten =) Sen till Linda o Tedde för at gratta Linda, sen till Lindorff för personalfest, sen skulle vi träffa mamma o Anders o ta en öl men de banga (Illa) så vi drog ut istället. Jag va gaaanska trött igår.. Det jag skulle berätta med hela denna lååånga historia va egentligen nomineringen till "Helgens skönaste människa"

Utan tvivel vinner Sibbes farmor som på släktkalaset kommer fram till mig, tar i hand, kramar Sibbe o sen tittar på mig igen o säger :

-Han är min, bara så du vet
-Ja, jo, självklart
-Ja, bara så att du inte inbillar dig någonting...

O sen går hon igen.. haha
Cool Farmor!

Kommentarer
Postat av: Elliz

haha, grymmaste farmorn ;D

2007-12-03 @ 15:15:27
URL: http://ellizen.blogg.se
Postat av: alec

haha, det är min farmor det! välkommen till familjen ;)

2007-12-03 @ 16:48:00
URL: http://www.nogg.se/allieg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0